Ofte stilte spørsmål

 

Ofte stilte spørsmåls

Nedenfor vises en oversikt over ofte stilte spørsmål. Hvis du ikke finner svaret på ditt spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice. Du kan sende en e-post til [email protected] eller fylle ut kontaktskjemaet. Vi garanterer at vi svarer innen 24 timer.


Generelt

Hvordan oppretter jeg en konto?
Hvis du ikke er kunde hos Littlerockstore, må du registrere deg først. Det kan du gjøre ved å opprette en ny konto. Klikk på "Opprette konto" for å opprette en personlig konto. Fyll ut detaljene slik at kontoen din blir aktivert. Du får en bekreftelse på registreringen på e-post.

Hvordan kan jeg reklamere på en vare?

Littlerockstore selger offisielle band-artikler til babyer og barn. Artiklene er av beste kvalitet og til de beste prisene. Det kan allikevel hende at du mottar en vare som ikke er perfekt eller går i stykker etter at den er tatt i bruk. Når vi behandler reklamasjoner, følger vi selvsagt loven og våre Vilkår og betingelser. Garantibestemmelsene nedenfor viser dine rettigheter som forbruker.

Alle Littlerockstore-plagg og tilbehør selges med ett års garanti.

Hvis du sender en formell reklamasjon til oss, avgjør vi om garantien gjelder og vi kommer med en passende løsning. Selv om garantien er utløpt, kan du sende en berettiget reklamasjon til oss. Hvis det med rimelighet kan forventes at en vare fremdeles skal fungere som normalt etter en viss periode og ved normal bruk, og hvis mangelen på varen oppstår uforskyldt, kan du få reparert eller byttet varen. Vi sørger alltid for rask behandling av reklamasjonen.

Begrunnet reklamasjon
Reklamasjonen er berettiget hvis den ikke forårsakes av:
• skade som skyldes overlegg eller uaktsomhet;
• feil bruk eller mangelfullt vedlikehold;
• normal slitasje og/eller
• skade som skyldes feil bruk eller manglende overholdelse av instruksjonene før bruk.

Jeg har flyttet. Hvordan kan jeg forandre kontoopplysningene mine?
Du kan forandre adressen til kontoen din ved å logge inn på "Min konto" med e-postadressen og passordet ditt. Velg deretter "Kontoinformasjon". Klikk deretter på "Endre opplysninger".

Jeg har ny e-postadresse
Du kan forandre e-postadressen din ved å logge på "Min konto" med e-postadressen og passordet ditt. Velg deretter "Kontoinformasjon". Klikk deretter på "Endre opplysninger" for å endre kontaktopplysningene dine.

 

Bestilling

Hvordan kan jeg bestille?

På Littlerockstore er det enkelt å bestille og nettstedet er svært brukervennlig. Logg inn på kontoen din ved å følge nedenstående trinn. Har du ikke en konto? Da oppretter du en konto ved å bruke "Opprette konto".

Trinn 1. Velg de ønskede varene og legg dem i handlekurven
Trinn 2. Når du er ferdig med å handle, bekrefter du bestillingen
Trinn 3. Gå til kassen
Trinn 4. Bekreft kontaktopplysningene dine og forandre leveringsadressen, hvis du ønsker det.
Trinn 5. Hvis alle opplysningene stemmer, klikker du på "Betale"
Trinn 6. Velg en av de mange betalingsmåtene og klikk på "Bestill".
Trinn 7. Alle priser er inklusive moms
 
Jeg kan ikke bestille
Hvis du ikke klarer å bestille på Littlerockstore, kan du kontakte vår kundeservice.
For å gjøre det kan du sende en melding til [email protected] eller fylle ut kontaktskjemaet. Hvis vi ikke kan besvare spørsmålet ditt på e-post kontakter vi deg personlig.

Jeg har ikke mottatt en bekreftelse på bestillingen min
Så snart du har fullført bestillingen din og har lagt inn alle opplysningene, mottar du en bekreftelse på e-post fra Littlerockstore i løpet av noen minutter. Hvis du ikke mottar denne e-posten, kan det hende at du ikke har fylt ut riktig e-postadresse. Da kan du sende en melding til [email protected] eller fylle ut kontaktskjemaet. Vi garanterer at vi kontakter deg innen fire timer. Vi sjekker selvfølgelig bestillingen og holder deg informert.

Hvordan kan jeg bruke et (digitalt) gavekort?
Når du går til kassen kan du angi om du har gavekort som du vil betale med.

 

Send bestilling

Når blir bestillingen min sendt?
Bestillingen din sendes så snart vi har mottatt betalingen eller en bekreftelse på betaling. Du får en bekreftelse på e-post så snart vi har mottatt betalingen og når bestillingen din er sendt.

 

Returnere en bestilling

Hvordan kan jeg bytte en artikkel?
Du kan returnere varer innen 30 dager ved å fylle ut returskjemaet som ligger i pakken din. Der kan du angi hvilke artikler du ønsker å returnere. Etter at du har fylt ut returskjemaet, mottar du en bekreftelse på e-post samt ekstra informasjon.

Hvorfor må jeg betale porto for returforsendelsen?
Du må passe på at returforsendelsen er tilstrekkelig frankert. Vi kan dessverre ikke ta imot ufrankerte eller utilstrekkelig frankerte forsendelser. Hvis du ønsker å bytte en vare, betaler vi de nye fraktkostnadene. Vi mener det er vår plikt overfor våre kunder.

Hva innebærer angreretten?

Angreretten betyr at du har rett til å oppheve avtalen om kjøp, uten å oppgi grunn, innen 14 dager etter at du har mottatt det du bestilte. For å kunne bruke denne retten, må du oppheve bestillingen i samsvar med artikkel 6 til 8 i Generelle vilkår og betingelser.

Hos Littlerockstore har vi en angrerett på 30 dager.